25 Eylül 2008 Perşembe

Uzun kolyeler




Kardeşime yaptığım uzun kolyeler.

8 yorum:

Betül dedi ki...

merhaba,

ne şahane takılar yapmışsınız, her biri bir birinden güzel, bunları 10 marifete eklemediniz mi,, yoksa benim mi gözümden kaçmış, bayıldım,çok zevklisiniz, ellerinize sağlık.

orgueli dedi ki...

Hepsini eklemiyorum görmemiş olabilirsiniz şu sıralar eski blogumdakileri aktarmaya çalışıyorum, çok teşekkür ederim @betül

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çok şık olmuşlar ellerine sağlık

Craft Woman dedi ki...

Hepsi cici amma Maviş favorim canım :)Ya birde şu yorum panelinden kelime doğrulama gösterilsin mi seçeneğini hayır yap ne olur zor oluyor valla her seferinde :)

embir dedi ki...

elifcim, hamarat arkadaşım ne güzel kolyeler yapmışsın sen öyle. En çok ikincisine bayıldım. Çok öptüm

orgueli dedi ki...

@ç.ç: beğendiğinize sevindim.
@c.w: düzelttim canım farkında değildim sağol.
@embir: canım ya kızardım tşkler.

egdone dedi ki...

I LOVE YOUR BLOG
Sevgilerimle
www.egdone.blogspot.com

egdone dedi ki...

I LOVE YOUR BLOG
sevgiler
www.egdone.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin