9 Eylül 2008 Salı

Antenin geri dönüşümü askılık


Yanılmıyorsam müzik setinin anteniydi bir kutu içinde kablolar kullanılmak üzere olan prizler vs.ler vardı kutu çok dolduğu için gereksizleri toparlıyalım dedik bu hiç bir işe yaramayan anteni nedense atmaya kıyamadım kapı süsü falan olur diye düşündüm sonra fularlarımı toplamak için askılık yapmaya karar verdim ortaya böyle bişey çıktı nasıl yaptığıma gelince yuvarlak antenin üstünde birkaç girintili çıkıntılı yer vardı onları kargaburnuyla koparttırdım ve üstüne kurdela sardım (çikolata ambalajıydı üstü markalı ters tarafını sardım) asmak için olan yerinide 0.80 tel kullanarak teli bir kaç kat yaparak içine boncuk geçirdim ve askı kısmınıda buraya sabitledim sabitlediğim yerin üstünede kurdeleden fiyonk yaptım yani tamamen atık malzemeleri kullanarak askılık yapmış oldum. Gardolabımın içinde yerini aldı bile...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım süpersin ya bende istiyorum desem karşılıklı birbirimize bende der olduk :) Bu arada benim CİN ALİ takıma yazdığın yorum varya ona bak senin yazdıklarında garip hafrler çıkıyor neden acaba. Bu arada sana yaparım istersen mailim var cevap yaz bana.Sevgiler

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ellerine sağlık süper bir geri dönüşüm projesi olmuş.
Çookk beğendik.

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

**Bi koşu bakıp geldim türkçe karakterli harfleri algılamamış sanırsam:(...yaparız sanada Craftwoman.
**Beğendiğinize sevindim çocuklaçocuk.

Yeliz dedi ki...

çok akıllıca ve hoş ellerine sağlık valla bayıldım.

Adsız dedi ki...

Elifcim ya ben buna ilk yayınlandığından beri bakar bakar iç geçiririm. Diğer yerlerdeki yayınlarada yazmıştım yine yazıcam süper bir çalışma, çok şık.
Ben embir

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

tşkler @yeliz ve @kujular.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin