25 Eylül 2008 Perşembe

Pul işlemeli örgü çanta

10 numara şişle kalın değişik ipleri karıştırarak kare şeklinde çanta ördüm (uzun dikdörgen örüp ikiye katladım) içine yeşil astar kullandım sap kısmını henüz karar veremediğim için yapmadım ama uzun çapraz kullanım için uygun bir çanta, yani sapı uzun olacak. Üst işleme için ince polarım vardı yuvarlak kesip üstünü pul palet ile yukarıdaki gibi dıştan içe doğru döne döne işledim ortasına hello kitty arması vardı onu diktim ama kendim kullanmayı düşündüğüm için armayı çıkarttım ortası boş olarak kullanıcam saplarını yaparsam tabi şimdilik bu kadar yapması zevkli bir çalışma tavsiye ederim.

4 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Kitty severler bayılacaklar bu çantaya harika olmuş ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Atıcam kendimi aşağı bayıldım tek kelime ile süpperr. Bu arada deniycem yapabilirmiyim demişsin ama yapmamışsın sanırım yardım gerekirse burdayım.Sevgiler.

KelebekGibi dedi ki...

Ben Kitty sevdigimden mesela cok sevdim bu cantayi asagidaki cantalarda güzel ama bu daha sevimli bir tür olmus :)
Bu arada simdiden sevdiklerinizle güzel bir bayram dilerim.

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

@çocukla çocuk: tşkler bencede:)
@c.w: Atma canım:) ya benim şablonda detaylar yok şablonumu değiştirmem lazım herhalde şablonuda yedekleyemedim kapını çalıcam bi arada tşkler:)
@kelebek gibi: tşkler sizlerede iyi bayramlar arkadaşlar.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin