11 Kasım 2008 Salı

Gri Etol'un Yapılışı





Aşağıda daha önce yayınlamış olduğum gri etol 'u yapmak isteyen arkadaşlar için yakın resimlerini çektim ve nasıl yapıldığını anlatmaya çalışacağım bende bunu yapalı 2-3 sene kadar oluyor sayılarını tam hatırlamıyorum o yüzden dergideki anlatımını ve benim kısaca yaptığımı anlatmaya çalışacağım.


Degi anlatımı ben burdaki anlatımdan yaptım:

Uzun kısımın altından başlıyoruz örnektende anlışıldığı gibi, Zincir çekerek 6 cm kalınlığında 110cm eninde trabzanör. Üstüne 7 zincirden oluşan 50 ad.ağ ekle 2.sırada ağların üzerine 5 zincir çekip ağa bat, tekrar 5 zincir çekip 1 trabzan oluştur ve ağın üzerinden trabzanı kapat.

Not: Ön kısıma gelen trabzanlı üçgen kısmını ben kendime göre ayarlayıp yaptım anlatımı yoktu sizde benim yaptığıma bakıp kendinize göre ayarlıyabilirsiniz, bağlama yerini dergideki gibi yine aynı iple örebilirsiniz ben kaba olmasın diye kurdele taktım.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin