3 Kasım 2008 Pazartesi

Gri Etol

Gri eldivenlerle takım oldu omuz için kısa atkı yaptım tığ işi, yine bağlama yerine kurdele kullandım....

12 yorum:

Lilacsmell dedi ki...

Çok şık olmuş canım ellerine sağlık,eldivenler de çok cici olmuş bu arada :)

suzy dedi ki...

Mmm süpper, bayıldım buna. Çok şık olmuş. Modeli de çok güzel. Harika fikirlerin var. Müsade edersen kopya çekmeye çalışıcam bi ara senden. Hayranınım belirteyim. Eldivenler de gözümden kaçtı sanma. Onlar da pek cici bici.

cicibici bişeyler dedi ki...

Çok şık bir takım olmuş gerçekten.Ellerine sağlık.

Güldem dedi ki...

harika olmuşşş bayıldım :) bunu anneme gösteriyim kendim yapma şansım biraz düşük:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok şık eline sağlık

orgueli dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar.

Adsız dedi ki...

evet gerçekden güzelde bide model almaya çalışanlarıda düşünüp yakından anlaşılır resimler eklermisiniz.

orgueli dedi ki...

İsim yazarsanız sevinirim, tabikide bi dahaki sefere dikkate alacığım teşekkürler.

satı yılmaz dedi ki...

pardon ben blogcu değilim o yüzden isim ekleyemedim

orgueli dedi ki...

Teşekkür ederim satı hanım, Adsız yazınca tuhaf oluyo kime hitap ettiğimi bileyim dimi, sonra tekrar yorum yazarsanız sizi hatırlayayım a bu satı hn diyeyim blogcu olmamanız önemli değil istediğiniz zaman yorumda yazabilirsiniz blogum herkese açık satı hanım yardımcı olmamı istediğiniz birşey varsa yazın gri etolun modelini çıkarmak isterseniz tekrar resimlerim ve anlatırım sormak istediğiniz bişey olursa mail atabilirsiniz sevgilerimle,

SATI dedi ki...

MODEL AYRINTISI İÇİN VE BAĞLANILAN (DARALTILAN KISIM İÇİN YALIN FOTOĞRAF EKLERSENİZ SEVİNİRİM Bİ DE BAŞLANGIÇ SAYISI VERİRSENİZ GERÇEKTEN SÜPER OLUR.
TEŞEKKÜRLER

orgueli dedi ki...

Şu aralar biraz yoğunum ama ilk fırsatta anlatacağım söz:)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin