22 Mayıs 2010 Cumartesi

Güllü Bileklik Fotoğraflı Anlatımı (Geri Dönüşüm)







10 yorum:

Yeşim dedi ki...

Canım şahane bir geri dönüşüm olmuş. Ellerine, emeğine sağlık, bayıldımmm.

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Ellerine sağlık güzelim, ben de pet şişeleri yapıştırıp kesmiştim nasıl yapıcam diye düşünürken bana fikir verdin kocaman kocaman teşekkürler...

Suzy dedi ki...

çok süper fikir kuşum:) Ellerine sağlık pek şeker duruyor, alttaki taç da öyle ayrıca. Çok güzel olmuşlar.

GÖNÜL dedi ki...

sevgili örgü eli süper bir geri dönüşüm çalışması

Asortik Krep dedi ki...

Çok güzel ,iyi bir fikir :)

icimdeki yolculuk dedi ki...

güzel bir fikir.

Unknown dedi ki...

ne kadarda şık olmuş çokda güzel bir geri dönüşümmüş ellerine sağlık canım

KUMSALDA dedi ki...

BİRAZ KALIN MI OLMUŞ SANKİ? AMA YINEDE GÜZEL GÖRÜNÜYOR VE MASRAFSIZ DETAYLI

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

@kumsalda: Elyaftan dolayı tabi biraz tombulluk var ama bazı tahta bileziklerdede kaba olanlar varya buda çok göze batmıyo yazlık şirin elbiselerle hoş oluyo sevgiler..

Adsız dedi ki...

ellerinize saglik bayildim
hemen birtane pet sise alip aynisini deneyecegim...

ayrica anlatim icin de cok tesekkür ederim

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin