15 Nisan 2010 Perşembe

Pembeli Morlu

Aynalı pembeli morlu taç... (Kulak hizasında)

13 yorum:

Gizzy dedi ki...

çook güzel olmuş bu!!!ellerine sağlık:)

Nilgün Komar dedi ki...

çok şık....

Unknown dedi ki...

Sevgili örgü eli, herbiri birbirinden şık olan taçlarınızdan yine çok şık ve zarif bir tasarım uygulamışsınız ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiyle kalın...

Atolyekedi dedi ki...

Çok güzel olmuşşş

Şehnaz dedi ki...

harika bir taç olmuş...ellerine sağlık...çok şık....

aydilber dedi ki...

çok güzel bayıldım

Meleğin Mutfağı dedi ki...

çok güzel olmuş ,sevgiler.

NiLaY dedi ki...

gerçekten çok şık olmuş, ellerinze sağlık :) bu benim rengim :) sevgiler..

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Hepinize çoook teşekkürler:)

Suzy dedi ki...

yaşasıın hepsi çok güzel. Bunun altındaki maviyi de denizci broşları da çok beğendim. Ellerine sağlık. Çok güzeller canım.

Cocukla Cocuk dedi ki...

of off muhteşem bakmaya doyamadım

Cocukla Cocuk dedi ki...

of off muhteşem bakmaya doyamadım

fashion house by zeto dedi ki...

Çok şık olmuş ellerine sağlık:)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin