13 Şubat 2009 Cuma

Bileklikler

Yaptığım birkaç bileklik modeli.

10 yorum:

SMİLENA dedi ki...

çok hoş olmuşlar bayıldım...

MoonSun dedi ki...

Ellerine saglik Elficim :)) Hepsi o kadar zarif ki, insan takmaya kiyamaz :)) :)) Kocaman sevgilerimi gonderiyorum sana :))

beyaz mendil dedi ki...

Bileklikler çok güzel,maviye hiç dayanamam.

Sibella dedi ki...

Hepsi çok güzel olmuş canım. Ben kışın pek bileğime bir şey takmıyorum ama saat dışında, yaz için süperler :))

3prenses dedi ki...

ellerine sğlık maviliyi çok sevdim .

Cocukla Cocuk dedi ki...

hangisi daha guzel karar veremedim hepsi birbirinden guzel:))

cicibici bişeyler dedi ki...

Bileklikler çok hoş gerçekten!ellerine sağlık.

embir dedi ki...

süpersin canım, bilekliklerinde çok cici olmuş.

Yeliz dedi ki...

çok cici olmuşlar eline sağlık.

orgueli dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim...

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin