12 Mart 2009 Perşembe

Anneeli...

Geçen gün anneme gittiğimde üstümde sadece gömleğim vardı anne üşüdüm benim üstüme bişey verirmisin dediğimde çıkardı sana (yani size kardeşimle bana, ikiz gibi annem ne örerse iki tane örer) tunik ördüm dedi aldığım gün açılışı yaptım hani, artık nedense kesinlikle kazak giyemiyorum çok kalın giyindiğimde sıkıntı basıyor beni, çoğu kazaklarımda boğazlı zaten bu tür tunikler ve hırkalar daha rahat oluyor badi üstüne gömlek üstüne hemen geçiriyorsun sıcaklayınca öf püf demeye gerek yok yani bunuda çok sevdim nede olsa anne eli değdi...

23 yorum:

gül dedi ki...

hayırlı olsun canım iyi günlerde giyersin inşallah

GeCe dedi ki...

hemn mi ördü diye düşündüm ama değilmiş neyse ki yoksa şıp diye bayılacaktım çok güzel olmuş güle güle giy ben de fazla kalın giyinemiyorum

Unknown dedi ki...

Canım çok şık iyi günlerde giy anne
ciğinin ellerine sağlık sevgiler..

TATESAL dedi ki...

Çok beğendim,harik olmuş,annenizin ellerine sağlık...Güle güle giyin şekerim.

Unknown dedi ki...

Ne güzel bir sürpriz olmuş.Annenin ellerine sağlık olsun.Özellikle bu mevsimlerde çok kullanışlı oluyor.Güle güle kullan canım.sevgiler

SMİLENA dedi ki...

süper yapmış.elleri dert görmesin.çok düşünceliymiş.güle güle giy

Ayca Karaoglan dedi ki...

Annenin ellerine sağlık. Ne şanslısınız valla. Keşke benim annem de yakınımda olsaydı... Güle güle kullan canım, çok yakışmış :)

Unknown dedi ki...

Annenin ellerine sağlık. Çok güzel örmüş.Sanada çok yakışmış.

beyaz mendil dedi ki...

Çok şık olmuş,iyi günlrde giyin hayatım.

Suzy dedi ki...

Anne eli değince herşey başka güzel oluyor nedense ama kalın kemer fikri bence cuk oturmuş. Annenin ellerine sağlık, sen de güzel taşıyosun hakkını yemiyelim şimdi arkadaşımız da güzel yaniiiiii.

Derya dedi ki...

Annenin ellerine sağlık sende güle güle giy Elifcim çok yakışmış bu modeli bende çok severim

cesniihobby dedi ki...

O sıcak anne elinden çıkma tunik ne güzel duruyor.Anneciğinin ellerine sağlık.İyi günlerde giyiniz.

sercen dedi ki...

annenizin emeğine sağlık

iyi günlerde giymeniz dileğiyle
sevgiler

embir dedi ki...

Canım güzel günlerde giy, çok güzel olmuş, anneciğinin emeğine sağlık

Moonish (moonsun) dedi ki...

Annenin ellerin saglik :)) Cok sik olmus gercekten iyi gunlerde giy :))

Adsız dedi ki...

iyi günlerde kullan canım:)

nalan dedi ki...

gülegüle giy,
annenin kıymetini bil,
selamımı ilet.
emir cümlesi gibi olmuş kusura bakma.
klavyemden öyle çıktı,geri de almadım:)))
çok yakışmış ,belki de kıskanmış olabilirim:)

cicibici bişeyler dedi ki...

Güle güle kullan,harika bir tunik,annenizin ellerine sağlık!

BONCUK HANIM dedi ki...

Çok kullanışlı görünüyor.Mankene de çok yakışmış.Annenin ellerine sağlık Elifcim.Sende güle güle giy.

Suzy dedi ki...

Seni mimledim yetenekli arkadaşım, bloğuma uğra bir ara.

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar güzel yorumlarınızı anneciğime ileticem..

öz dedi ki...

bayıldım, bayıldım, anneciğinin ellerine sağlık...Anneleriyle aynı şehirde yaşayanlara hep imrenmişimdir... Dediğin gibi tam bu mevsimlik...Güle güle giy...

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

@öz: hoşgeldin teşekkür ederim:)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin