21 Temmuz 2008 Pazartesi

Sarı Şekerler

İkiz çantalar yaptım çünkü biri kardeşime, e abla marifetli olup kardeş marifeli olmayınca iş başa düşüyor, nasıl yapıldığına gelince penye gibi ince bir kumaştan yaptım içine kalın dursun diye elyaf koydum ve astarladım saplarını nasıl yapsam derken penye olduğu için çok inceydi ve saplar aşağıya sarkabilirdi onun için üç parçayı ben ikişer kat katladım ve saç örgüsü yaptım kenar kısımlardan çantaya diktim. Ortadan büzmek için ortalara ilik açtım ve ince sarı tülden kurdela olarak bağladımve fiyonk yaptım ister büzgülü ister düz dikdörtgen şeklinde kullanılabilir.

5 yorum:

Haydins dedi ki...

Guzel bir canta olmus ellerinize saglik :)

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Teşekkür ederim haydins:)

KelebekGibi dedi ki...

Cok $IK bir canta olmus, rengide öyletatli sari ki, normalde sari sevmem cok ama bu hos bir sariymis.
Kolunun sac örgüsü seklinde olmasida daha agir bir hava katmis bence, eline saglik, daha ne marifetler var sende yahu, maasallah diyeyim:)
Bu arada kardesinde cok sansli:)
Bizim olmadi böyle ablamiz degerini biliyordur insallah :)

Haydi mutfağa dedi ki...

çok hoş,elinize sağlık.
sizi linklerime ekledim.
sevgiler

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

*Teşekkür ederim kelebekgibi kardeşim ona yaptığım herşeyi paralayana kadar kullanıyor o yüzden ona severk yapıyorum..
*Teşekkür ederim haydi mutfağa bende eklerim.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin